قوانین و مقررات

جمعه 22 بهمن 1400

اپلآ اپل استور با ارائه محصولات اورجینال و در زمینه تکنولوژی و فناوری، جهت ارئه سرویسی مطلوب و شفاف سازی فرایند خرید قوانینی در نظر گرفته است

  • قبل از جعبه گشایی و باز کردن پک دستگاه خود، سریال و مشخصات دستگاه را بررسی نمایید.
  • مجموعه اپلا هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالاهای ارسالی بدون بیمه ندارد، و تمامی مسئولیت ارسال کالا به عهده خریدار می باشد.
  • در زمان نوسانات ارزی امکان تغییر قیمت ها تا 5 درصد پس از خرید وجود دارد.
  • ارسالی های مجموعه اپلا با پست، کالارسان و تیپاکس است.
  • سفارش هایی که بدون هماهنگی ایجاد می گردند از درجه اعتبار خارج هستند و لغو می گردند.
  • سفارش هایی که در ساعات غیر کاری ایجاد می گردند در صبح روز کاری بعدی بررسی می گردند و امکان لغو سفارش نیز وجود دارد
  • تایید و یا لغو فاکتور تا یک ساعت کاری پس از ثبت سفارش توسط مجموعه اپلا بررسی می گردد.
  • امکان تحویل سفارش در محل های عمومی به دستور پلیس فتا ممنوع است.
  • در صورت تغییر در آدرس هزینه حمل مجزا در نظر گرفته خواهد شد.
  • در صورت خرید کالاهای بدون رجیستری کلیه عواقب و هزینه ی رجیستری بر عهده کاربر می باشد.
  • مجموعه اپلآ در قبال محصولاتی که دارای گارانتی می باشند هیچ مسئولیتی ندارد و کلیه خدمات و پشتیبانی توسط شرکت گارانتی کننده ارائه می گردد.
  • تحویل کالا فقط با ارائه کارت شناسایی معتبر (بنام تحویل گیرنده) امکان پذیر است.
  • در صورت مغایرت از قوانین، فاکتور ایجاد شده تا 72 ساعت مسدود خواهد شد.
  • در صورتی که کوپن کد از سامانه های خرید اقساطی دریافت کردید سفارش شما پس واریز وجه به حساب مجموعه اپلا توسط شرکت اقساطی، پردازش می گردد، و در صورت تغییر در موجودی و مبلغ محصول انتخاب شده، سفارش لغو می گردد و کد تخفیف جایگزین به شما ارائه می گردد.


روشهای ارسال سفارش
مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی اپلا می توانند در مرحله ثبت سفارش، قوانین و شرایط ارسال را مطالعه نمایند و قبول قوانین به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.

هزینه ارسال سفارش‌ها به صورت زیر محاسبه خواهد شد:
هزینه های ارسال سفارش شما بسته به نوع ارسال و محصول انتخابی متفاوت خواهد بود که در سایت بصورت خودکار در روند ثبت سفارش قابل مشاهده است.

مدت زمان تحویل سفارش ها
با توجه به نوع ارسال، مدت زمان تحویل سفارش متفاوت است

مثلا برای ارسال های تهران 24 الی 72 ساعت کاری در نظر گرفته شده است و برای ارسال اکسپرس 4 الی 6 ساعت کاری در نظر گرفته شده است. این مورد شامل حومه تهران نمی گردد.

ارسال به شهرستان مدت زمان 3 الی 4 روز کاری در نظر گرفته شده است و ارسال  به مراکز استان 1 الی 2 روز کاری خواهد بود.


نکات مهم در هنگام تحویل سفارش
 
1. مشتریان محترم می‌بایست هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت وجود مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند.

2. مشتریان محترم می بایست در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتی که فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود)
توجه گردد پس از تحویل ظاهری کالا، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
توجه: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری (تحویل گیرنده کالا) باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به واحد خدمات مشتریان مجموعه اطلاع دهد.

3. در زمان ارسال کالا توسط شرکت های پستی، مشتریان محترم می بایست در حضور مامور پستی و قبل از امضای رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردند و در صورتی که کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به خدمات مشتریان مجموعه اطلاع دهند. در این موارد چنانچه تحویل گیرنده بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (به منزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضا نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.

4. در زمان تحویل کالا توسط پیک و یا مامور پستی، اگر کالای ارسال شده از نظر فنی ایراد داشت طبق قوانین فروشگاه، مشتری با هماهنگی قبلی با واحد خدمات مشتریان تا 7 روز مهلت تعویض کالا را خواهد داشت.
توجه گردد در صورتی که کالای دریافتی دارای مشکل فنی بود خریدار موظف است حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا این مورد را به پشتیبانی فروشگاه از طریق تماس تلفنی و یا سامانه گفتگو اطلاع رسانی نماید. بدیهی‌ست پس از گذشت 24 ساعت فروشگاه هیچ مسئولیتی در این باره ندارد.در صورتی که کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد، خریدار می تواند از شرکت گارانتی کننده سرویس بگیرد.
توجه گردد برای استفاده از خدمات تعویض کالا، بسته بندی کالا بایستی بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و همچنین اقلام همراه کالا در بسته بندی موجود باشند و به هیچ عنوان از آنها استفاده نشده باشد.

 

شیوه های پرداخت
1. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی
2. پرداخت کارت به کارت
3. پرداخت نقدی در محل (اختصاصی شهر تهران - شامل حومه تهران نمی گردد.)
4. پرداخت از طریق شماره فیش بانکی واریزی

 


عضویت در خبرنامه
آخرین ها را در ایمیل خود دریافت کنید
عضویت

ستار رضایی

اپل استور اپلا


نظرات
ابتدا وارد سایت شوید.

برای درج نظر خود لطفا ابتدا وارد سایت شوید. ورود به سایت